bir noktadan sonsuz sayıda doğru geçer: Bilmemek kadar büyük bir lütuf var mı hayatta. Bilmek kadar ağır külfet!!!

Pazar, Aralık 28

Bilmemek kadar büyük bir lütuf var mı hayatta. Bilmek kadar ağır külfet!!!

2008 i geride bırakmaya ramak kaldı ya, yavaş yavaş öteberisini toparlamalı. Üstelik üstünkörü yapacağım.., ha bir de kendi adıma tutulur yanı yok şu 2008 in.
2008 bana ASLINDA ne de mutlu olduğumu öğretti. Hem de ne mutlu imişim, 2008 den önce. Bilmemek kadar büyük bir lütuf var mı hayatta. Bilmek kadar ağır külfet!!!
2008 bana VAZGEÇMEyi öğretti.
Kah rızaen, kah kerhen!!!
2008 bana TAHAMMÜLÜ öğretti.
Herkese, herşeye,,, ençok da kendime!!!
2008 bana KABULÜ öğretti.
Saat saat, gün gün, hafta hafta, ay ay!!! İsyan ve inkarlarımı birer birer terkettim.(yahut da onlar beni)
Hayatımda hiç değmemişti omuzlarıma saçlarım, 2008 de saçlarımı uzattım!!! da savurmadım.
Son altı ayında dudağıma ruj sürmedim.
Son üç aydır gardrobumdan tek bir eteğe, elbiseye, pantalona sığamadığım.
Belki hiçbir gecesinde topu topu 6 saat uyku bulamadım.
2009 bilmem ki; bana beni geri verir mi??
2008 deki 'beni' yoksa mimler mi??
Bilmem ki????

3 yorum:

lunaticg dedi ki...

Hi!
nice picture friends. Is it your own work? Wish you will have a prosperous new year 2009.

butterflyeyes dedi ki...

thanks lunaticg,,,
Happy New Year:)) Wish you all the best for 2009!

Adsız dedi ki...

merhaba bilmek ne kadar ağır külfet yazınızı okudum.2-3 aydır blog sayfanızı okumamıstım .bir ara engelliydi sanırım.iyiki yazıyorsunuz diyeyim.bende 2008 de cok iyiydim 2009 da battım diyeyim.Kırklareli'den selamlar...not:iletişim adresi olmadığı için burdan yazdım.